kalla makarowner

Har just kokat klart 1 kg makaroner till morgondagens påhittigheter uppe i kom.parken. Allt ligger förstunden ihopklibbat i en hink liksom de tre paket potatismos som också kommer att komma till användning imorgon. Äckelstigen går alltså av stapeln då.
Föriövrigt har denna dag varit varm och endast tre barn har gästas oss men trevligt hade vi ju ändå. Ikväll hade jag tänk njuta av det fina vädret, dock får vi se vart det blir men ett som är säkert är att min kväll avslutas hos Jennifer eftersom jag ändå har sovmorgon till mitt a dan, inte mig emot!
//angelica

Kommentarer
Postat av: lisa

Angelica, du har startat ett bild krig! du börja!!!

2011-07-21 @ 11:46:31
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0