Så kan det gå!

Nu har vi kommit hem efter tre dagar och två nätters vistelse i Fiskis hos grabbarna.
Första kvällen blev Anki utsedd som det ultimata mobboffret, hon blev nämligen fasttejpad på en stol, hon satt fast i dryga 20 minuter därefter blev hon blöt.. Otroligt underhållande må jag säga!
Vad jag inte visste då var att nästa kväll var det min tur. Först blev jag blöt, sen blev jag inlåst i ett rum med Anton och Alle och två vattenflaskor, därefter blev jag mer blöt. När jag trodde allt var över blev jag ihoptejpad efter det ville jag hämnas då blev jag ännu mer blöt osvosv. Det slutade med att jag befann mig i dushen där dom "hinkade" vatten över mig.
När Anton och Johan låg och sov så sött i dubbelsängen med TVn på högsta volym smög vi oss in och jag hade självfallet med mig den gröna jävla vattensprutan och hällde den försiktigt över Antons drömmande ansikte! Då mina vänner, då mådde jag gott. Inte Anton.
Anki lägger in bilder sen, tror det eller ej, men det hände trevligare saker än vattenkrig också^^
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0