Torsdag

Igår kom världens goaste folk till mig, det bjöds på jordgubbar och grädde. När de hårt arbetande gav upp tog vi andra tillfället i akt och spelade några vändor volleyboll. Självfallet blev det vinns för min och bobbys del. Vi firade vinsten (förlorarna firade också) med rostat. 

Slocknade i Nickos knä till en film där vid två tiden, vaknade som vanligt upp till eftertexten och då hade pojkarna hunnit bli aningens övertrötta. Där vid fem tiden lämnade dom huset och nicko höll mig sällskap över natten.

Vaknade där vid alldeles-för-sent-tiden av en kudde i huvudet och idag har jag endast hunnit med frullen och varit på campingen och hälsat på lisa ett tag.  

Nu hade jag tänkt leka världens bästa dotter ett tag och med det menas att ta en fight med gräsklipparen. Och för er som inte orkade läsa allt så vill jag bara säga att trots dåligt väder, lite sömn och en oplanerad midsommar så mår jag jättebra.

och så går det självklart inte lägga upp bilder heller..

//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0