Dramatisk dag

Torsdag och Fredag, det ska man väl ändå klara av? Jag fattar inte riktigt varför just den här veckan känns så jobbig, annars brukar typ veckorna flyga förbi. Jag hoppas det bara är för att det ska bli lov, så att det inte fortsätter efteråt för då kan det bli kämpigt. I och för sig kan det ju också vara för att jag är uppe så sent på kvällarna, jag är ju nämligen en av de väldigt många människorna som ser Big brother kl 22-23 varje kväll. Egentligen är det ganska, jättevärdelöst men det är ju rätt kul ändå. En sak som suger är att man typ inte hör ett ord av vad dom säger, jag tycker dom borde ha textat.
Hm, den kommande tiden får avgöra om jag ens orkar se ikväll.


söt bild osv.. Men vi ser ut att ha det mysigt iallafall

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0