Fick sluta tidigt

Fick sluta efter lunch idag, alltid lika roligt! Det blev en sväng på stan efter skolan också.  
Innan lunch hade vi blandannat nationella i engelska, muntligt. Jag fick veta att jag blev godkänd iallafall, det kan inte ha krävts mycket för att bli godkänd, krävits? krävds? Hur fan skriver man? haha aja men ni förstår iallafall, jag är väl ingen direkt talang på engelska om vi säger så.

Jag håller på att planera min dag och den verkar bli fylld av roligheter, först matte, sen diska, sen träna, sen laga mat, sen äta, sen diska igen, sen städa, sen packa, sen läsa engelskabok. Taggad till tusen, jajemen!



//Matilda

Kommentarer
Postat av: Huckleblog8226

A exceptional happy site!

2011-06-06 @ 21:43:32
URL: http://huckleblog8226.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0