Lugn hemmakväll förövrigt

Vilken underbart bra dag må jag säga, vi kom oss iväg vid elvasnåret, runt en halvtimma försenade.
Vädret ville oss väl idag. Det tog sin tid att köra till Bgm men det var härligt. När vi väl var där fikade vi och hade det mysigt vi hade även tur som kunde spinka in på lanet en stund också. Vi körde en runda i vackra bygdsiljum och sedan käkade vi middag på westmans, och med magarna fulla drog vi hem och var hemma vid sju. Helt perfekt.
Förresten så var jag rädd två gånger under denna skotertur. Ganska mycket ändå med tanke på att jag aldrig varit rädd förr då Anki varit min chaufför.  

Jag måste tyvärr göra er besvikna och berätta att jag glömt alla mina grejor, inklusive kameren hos Anki så jag kan tyvärr inte bjuda på någon bild från denna dag just nu.


Den här bilden får duga istället, då har det något med denna dag att göra iallafall haha.

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0