Tisdag

Svar på kommentar: Jag bor ju i Burträsk men min syrra har en lägenhet i stan och det är den jag lånar nu medan hon är borta ;)

Kom precis hem från buggen, eller vad säger jag, hem? Jag är ju inte hemma. Vi (jag och emma) brukar ju bara vara och dansa på Söndagar då det är kurs så jag var lite nervös men det gick bra, var bara lite tråkigt att det inte var så många yngre där som det ju tydligen brukar vara men, men vi kanske råkade pricka av "fel" Tisdag.

Nu har jag lite att göra som att renbädda och sånt, som jag verkligen, verkligen inte orkade göra idag efter skolan. Maja hann ju tydligen bara "halvklart" är jag förvånad haha?



Jag hoppas att jag inte blir rädd inatt då jag ska sova!

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0