En hel dag i det fria!

Jag ska inte göra er besvikna, här kommer bilder från dagen.

Vi började med att TRYCKA nickos skoter av leden pga svaga armar.


ca 30 sekunder senare kom alle som fick igång skoter på första försöket. Klockan var då 10.49 och det blev strax därefter avfärd.


50 minuter senare befann vi oss i skogen, där var det snö och sånt. Vi lurade nicko att vi skulle upp för den brantaste backen vi kunde hitta. Hon trodde på det.


Ett X antal minuter efter avfärd parkerade vi vrålåken i bygdsiljum och bestämde oss för att slå läger i en grillstuga som redan hade ved. Det kändes surt med tanke på att jag hade stresspackat det i sista stund.


Matilda inser att hon har tre vantar på sig (en är nickos). Det är svårt att lyckas så bra som hon.


Alles skoter slutade fungera och vi åkte upp till mormorn och morfarn (jennifers). Jag och matilda poserade vant framför kameran, allt för er!


Medan pojkarna konstaterade att skotern ville vila gjorde lisa just det, vilade.


Jenka ringde morfarn och nicko poserade, även hon vant, framför kameran.


I någon vrå lyckades Johan och Alle gräva fram denna, matilda blev mer än imponerad.


Senare flanerade vi mot Wästmans, där intog vi en välförtjänt middag.


Matilda vill påstå att hon "gjorde tills sig" på denna bild. Själv är ytterst osäker.


Lisa och jenka åt också mat, det tyckte dom var gott.


Innan hemfärd stormade vi lanet och bytte om. Vissa hade svårt att hålla ordning på sina kläder.

 
På väg hem hann det bli mörkt, både jag och lisa var oroliga över om bensinen skulle räcka och allt var bra. lisas skoter stannade 100 meter innan hon var hemma.


Tänkte visa hur fint det var när vi körde över sjön hem. Jag är otroligt stolt över resultatet jag lyckades trolla fram.

//anki
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag gjorde till mig :(

2011-03-11 @ 11:29:30
Postat av: anonym

Hon gjorde till sig :(

2011-03-11 @ 11:30:10
Postat av: anonym

Ja, hon gjorde det :(

2011-03-11 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0