Onsdag

Det var skönt att ta en sovmorgon imorse, dock så har Lisa varit riktigt jävlig inatt. Jag drömde att hon kastade en svart liten spindel på mig om och om igen, självklart var det äckligt men inte alls så hemskt som det brukar vara faktiskt, kanske min fobi håller på att avta? Man kan ju alltid hoppas.

Jag började iallafall dagen med en promenad med Ally medan solen var framme. När jag kom in var det dags för mitt rum att bli ostökigt. Från det att jag satt foten i mitt rum till det att jag började städa så hann det säkert gå två timmar. Man kan ju undra vad jag höll på med riktigt, har nog inget vettigt svar egentligen, men det är ungefär så det brukar se ut när mitt rum ska städas.




//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0