rostat

Det var jobbigt att kliva upp imorse och min sömn var inte heller den bästa, jag var lite överallt i mina drömmar kan man säga. Men jag har slitit mig igenom skoldagen, och jag har rent sagt slitit mig igenom kvällen också!
Jag for till mormor och morfar och gjorde skolarbete på deras dator, (eftersom våran dator är cp) jag blev bjuden på glass och saft också så jag vet inte riktigt vars jag kom med skolarbetet men.
När jag kom hem igen satt jag mig i soffan och funderade en faktiskt inte alltför lång stund på om jag skulle träna eller inte, tillsist gjorde jag det. Bra jobbat! Det var nog alltför mig ikväll.

Jag har ju inga bilder på datorn så det blir återkommande gamla bilder från arkivet



nu måste jag springa och ta upp min färdigrostade macka sedan blir det tvn.
godnatt puss!

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0