Måndag

Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag kan varken skylla på att jag varit totalt dödsslut efter de tre milen vi gått eller kanske gått igenom en hård livskris eller bara att jag haft dataförbud eller något annat tokigt eftersom så är inte fallet. Men jag lever iallafall och mår bra. Det är tur att Anki håller bloggen uppdaterad, vad vore bloggen utan hon?
Nu går man inte säker på Anderstorp längre eftersom det årliga "vattenkriget" verkar vara igång. Imorse då vi skulle gå in i skolan slängde en trea en vattenballong på mig hon stod knappt två meter ifrån, det roliga med det hela var att hon kastade för löst så den gick inte ens sönder HAHA.
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0