Tisdag

Tänkte bara fylla i lite tommrum här i blogg1. Uppdatera er på mitt spännande liv osv.
1. Missade busshållplatsen imorse (okej, mitt på dagen. Hade sovmorgon) Fick lov att tillsammans med matilda och jenka köpa lunch på Ica istället för att tjäna in pengarna på skolans lunch.
2. Kastade mitt skräp mot soptunnan och träffade mitt i prick, och dessutom var bussen i rullning. Kan låta töntigt men det kan ha varit det som gjorde min dag.
3. Hade två timmars skola, förstår fortfarande inte ett smack i matte b och geografin var lika chill som alltid.
4. Åkte halv tre bussen hem (lyx två dagar i rad nu) och dog i soffan som vanligt.
5. Tränade på riktigt idag. Första gången på 4 månader.
6. Dog i soffan ännu en gång.
Nu hade jag tänkt krypa under täcket och se på liten ensamma mammor. Förhoppningsvis somnar jag innan halv tre i natt.
Och avslutningsvis, en bild på bästa andersson samt galen_tjej_16.
//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0