Turkietbilder!

Har just kastat in bikinin längst in i garderoben och där lär den ju få stanna till nästa sommar (eller iallafall tills man ska på badhuset) (lät mer dramatiskt att skriva nästa sommar). Känner mig lagom less på sverige nu och gråter nästan när jag ser färgen flytta från min kropp. Har iallafall suttit och bläddrat igenom bilderna sen turkiet nu några varv och då slog det mig att jag kanske har visat ca 2 här på bloggen ? Det blir det genast ändring på.
Nu tänkte jag sova, ögonaböj och det ENDAST pga sovmorgon imorgon, "man måste sova tidigt när man har sovmorgon för annars är den inte värd" Citatet är från matilda för den som undrar. NATTI!
//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0