lite till

men tjenare igen, dagen har, som jag förutspådde, bestått av slavarbete men de har funkat. har även hunnit ner på konsum och köpt lite att mumsa på till ikv. efter turen ( som tog typ en timme pga hunden. . .) så blev det lir @ the hockeyplan med idas och jojjes familjer. riktigt kul, synd bara att vissa 40åringar är tungen att funska (pappa) hela tiden. men men får väll stå ut med sånt ibland också.

varför jag igentligen skrev ett inlägg till var för att jag har ju glömt visa bilden på min nya moppe, haha så hät kmr den :)



nu vill jag bara önska alla en jättebra dag och ta vara på den, det är den sista dagen på hela 09. när jag tänker tillbaka på år 09 så tänker jag på våra kvällar i grillstugan vid sälen, kvällen i lekparken, kvällar hos lisa och övernattnigen på buskön. även midsommarafton och andra kvällar vi har varit i åbyn. sen går de ju såklart inte glömma piteå summergames. det finns så mycket bra som jag har varit med om men även några grejer som jag verkligen inte vill upleva igen, saker man aldrig trodde skulle hända och som förändrade tillvaron till det sämre. det är då man behöver sina minnen med sina nära som mest för dom kan ingen ta ifrån en. med det sätter jag punkt för 09 och hoppas på ett underbart 2010 med allt vad det innebär. //anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0