nyårsafton

hejsan alla pigga och glada, redo för ett nytt år? de är jag iaf!

som ni säkert märkt så har det varit dålig updatering från både min och matildas sida, dock har jag varit snäppet sämre, haha

jag har iaf haft en bra jul osv. även jag har fått många fina klappar, bla en ny, aldeles egen dator! de är faktist den jag sitter och skriver på nu och jag är riktigt nöjd och glad !! 

har även hunnit fylla år! inte dåligt, nu är jag hela femton år. på min födelsedag drog jag och nåra tjejer och åkte i backen. efter det blev det hem till btk för middag men familjen och släckten och när den nästan var klar så for jag tillbaka till bgm igen och sovde där med dom andra tjejerna. jag är helnöjd över min dag! bla för att jag fick fina prensenter och även för att jag fick vara med mina fina vänner! hade inte skadat om paue och lowa oxå varit där, men men. . .  min fina present bestod av en yamaha dt!

idag så ska jag och familjen nog städa hela huset för ikväll ska mamma och pappa ha främmande och jag ska till nicko. är helt säker på att de kmr bli toppen. måste dock kila nu, har mycke att göra! //anki



funderar på att ha mitten-kläderna ikv, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0