matilda goes fordons!

insåg just hur grymt dålig jag har varit på att uppdatera i helgen, men nu har då muttan sammanfattat den redan, så jag tar och berätter vad vi har gjort denna dag.

det blev som sagt jb idag och vi hann titta på fyra olika program, jag känner mig gaska lättat efter denna dag för nu kanske jag har en aning om vad jag vill välja. För muttans del blire iaf fordons inriktning anläggning haha, nae jag skojjar bara. men dagen har väll varit givande och riktigt nöjd är iaf jag. 

Mitt måttligt glada och positiva jag försvann så fort jag kom till skolan på eftermiddagen, då brakade helvetet lös efter att min novell helt plödsligt var borta bland mina sparade grejer på skolans dator. som tur var så fanns den på skolans bärbara datorer, så de blev för mej och muttan att sitta och chilla med sexorna på deras elevensval forskning, haha

ikväll blir det kanske att fara och träna om jag får med mig någon, kom igen!
nu, återgå till något som jag kallar skolans förstörning av elevernas fritid, ni kan ju kanske gissa vad det är. . .   




slänger in en bild på fordons framtida ansikte utåt+poolers. hade gött/ anki

Kommentarer
Postat av: nokke

yäMYTTAN!

2009-11-03 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0