girls, girls, girls

Godmorgon folket. Gårkvällen blev väldigt bra, vi började hos Frida och tänk er själva nio st tjejer som sitter och prata i mun på varandra, många jag känner skulle inte valt att gå in där.
Det slutade med att vi tog oss en tyst minut, det är inte många som gör det en vanlig Fredagkväll utan större anledning haha!
Men allt löste sig såklart, något annat hade ni väl inte förväntat er från oss? ;)

Sen gick vi ut och jag hade klätt mig lite lagomt för mycket om man säger så, hade inte räknat med så fartfyllda aktiviteter. När vi blev less på att va ute for vi hem till Lisa och åt kvällsfika. The night is long haha!

Idag ska jag se på när mitt eget lag spelar, för min rygg klarar inte att spela än :(
Så det blir att heja på dom!

TAGGA KVÄLLEN! :D


                                                      Tack för att ni finns

//Matilda


Kommentarer
Postat av: Aliciiiia!

Fan va depp jag är att jag inte kunde komma.. Saknar er ju! <3

2010-08-22 @ 20:41:11
URL: http://alicialindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0