Tisdag

Hallå där, i afton har jag varit och fixat till ryggen för den låg helt galet till, förhoppningsvis blir det bättre.

Igår kväll befann vi oss hos Lisa innan vi drog på kiosken och där mötte vi några småpojkar som bönade och bad att få vara med oss tjejer så vi följde med dom och såg film hos Påski :D
Sen så skulle dom naturligtvis ta sitt vanliga lilla kvällsdopp i mörkret även om det typ var 10-
Efter det så fot vi till Lisa igen och jag Jenka och Nicko sov där.
Blev kanske tre timmars sömn för mig, men tappert steg jag upp klockan halv nio för att jobba!

Har tyvärr inga bilder sen gårdagen, här kommer en annan från ett mysigt bad på holmen en sen natt i sommar.




Nu tänkte jag ta en varm skön dusch sen dega paradise hotel danmark.
Tjing!

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0