spökhus

Hejsan har inte skrivit på ett tag nu men har haft för mig andra skojigheter. 

Helgen har sett ut så att i Fredags for jag och några på Bio och såg en värdelös film, men kvällen slutade rätt så trevligt ändå, hemma hos Johan och Anton.  
Lördags kvällen var jag konstigt nog också med några vänner, vi satt och åt våfflor utanför filedelfia som dom tattare vi är hehe. Sen såg vi en jätteäcklig skräckfilm.

Igårkväll var det jobb för Jag och Anki, nämligen taizemässa på koministerpaken.
Men inte lät vi våran söndagskväll sluta så.. ehm, ohändelsefull. Efter det drog vi till Johan och Anton och där var det en massa folk. När klockan slog tolv for vi till ett gammalt spökhus och ALLA var as rädda!

Och idag har det varit jobb för fullt hehe eller nått.

har tyvärr inte en bild sen denna helg, jag bjuder på en annan.




//Matilda

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Jag var ju iofs inte rädd =)

2010-08-02 @ 21:39:18
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0