städa

Har städat hela  kvällen nu och jag är ännu inte hel klar men på mycket god väg.
Jag känner mig jättetragisk men det finns inget att göra åt nu.

I helgen mina vänner kommer ni tyvärr inte att se en glimt av mig eftersom det vankas kräftfiske i Mjödvattnet.
Vet inte hur mycket jag kommer delta i själva fiskandet om inte annat kommer jag väl att vara i stugan och mysa med Emanuel förhoppningsvis, om han nu bestämmer sig för att tillbringa sin helg med jag och min släkt och massvis av kräftor. I love it! :]

Näe nu är det väl bara att tagga morgondagen bestående av jobb. Extra taggad blir man då man vet att man jobbar till 22.00! Fast å andra sidan är det skönt med sovmorgon.

Har inget mer att säga nu, Tjing!



//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0