sommar 08

Hej säger samma som Anki tråkig Tisdag... Och jag som inte ens har varit på träningen idag heller pga att jag är förkyld, det suger! :(
Så jag har suttit hemma och surpluggat hela kvällen, eller?

Kan faktiskt inte komma på något speciellt utstickande med denna dag och jag antar att ni inte vill höra om vilka lektioner vi haft idag? näe tänkte väl det :)

Imorrn var det egentligen tänkt att vi skulle ha friluftsdag och åka skidor men det blev ju såklart inte eftersom det är så grymt äckligt kallt! Men tyvärr kommer vi inte undan med det utan det blev flyttat till nästa onsdag.
Jag hatar denna ständiga kyla! jag vill ha sommar nuuu!

Nu fick jag syn på ett par sköna bilder sen Sommaren 08 som jag tänkte bjuda er på!
enjoy! hehee





Nu tänkte jag se slutet av skidkytte sen gå och sussa,
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0