6 juni

Tjena, så var man sexton idag då, så här gammal har jag helt klart aldrig känt mig! ;)

Igår så drog vi ett gäng till Virre i Bgm, där blev vi en massa folk och gjorde inte så mycket speciellt, for och grillade på storsand ett tag, men det blev en trevlig kväll iallafall! :)
Vid halv två eller kanske senare, så drog jag och Frida hem på moppen. De andra stannade kvar och spenderade en mysig natt tillsammans kan jag gissa på hehe.

Här kommer några få bilder sen gårdagen











Ha en bra dag allihop!
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Max<3<3

Haha, jag tyckte det först såg ut som om jag stod och höll i en cigg :P

2010-06-12 @ 21:16:36
Postat av: anki

haha de gör fan de ;)

2010-06-13 @ 14:02:59
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0