Mitt liv som fisk

Jag hinner med ett nlägg även ikväll också! :D

Förutom det misslyckade engelska nationella idag har vi även hunnit genomlida en syslöjds lektion, eller kanske bara jag som lider? Men jag har just kommit på att jag inte bryr mig ett dugg och att jag bara kan chilla för att jag ändå inte ha någon chans till VG så varför ödsla energi på något som inte leder till nått?
Förövrigt så har Lisa bestämt att jag ska måsta hamna i hennes såkallade kaxakvarium, det låter kanske spännande men jag är lite nervös faktiskt jag mena, jag som fisk liksom??

Idag missade jag träningen också bra Matilda, jättebra! Men då fanns det tid över till SO-uppgiften (är dock inte klar än men) Sen kände jag mig tvungen att träna så jag körde ett mitt egna lilla träningspass här hemma :}





Ikväll SKA jag gå och lägga mig tidigare än halv elva!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0