Piteå havsbad - Kvarnberget

Vi blev en massa folk som for till Pite, mer än väntat faktiskt så det har varit skit skoj idag!

När jag kom hem i afton var jag verkligen trött efter den långa dagen med bad och allt + att jag bara hade spvit fyra timmar.
Så jag la mig ett tag och tröttheten höll nästan på att ta över och göra så att jag skulle stanna hemma.
Men tur jag inte gjorde det iallafall, för det blev en riktigt lyckad och trevlig kväll med massa folk, grillning, madrassåk och skoter:D wihoo

Har tyvärr inga bilder från kvällen just nu, men jag lovar, det kommer senare!

Därför fyller jag istället ut tomheten med en bild på självaste Ankiomuttan!



Nu tänkte jag bara gå och göra mig klar för sängen så godnatt allihop<3
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0