lördag

gårkvällen var awesome. vi grillade, spelade brännboll, kubb, cyklade, bakade kaka och skrattade. med bra väder och fina vänner är de fan svårt att misslyckats. kameran fick hänga med ut ett tag också så jag lovar att så fort bilderna är överförda på datorn så kommer dom upp här.

idag så vaknade jag upp vid 20 över tolv vilket måste vara persoligt rekord! dock lyckades jenka, som vanligt, sova längre. . iallafall så blev de frunch innan hon begav sig mot hemmet och jag mot so:n. de hann dock skita sej innan jag börja för att jag hamnade framför datorn istället. hehe.

nu MÅSTE jag ta mej ut på löprunda, eller om en timme, eller i morron ... vi får se ;) hade bra lovers! // anki



inte nyaste, jag vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0