söndag

Hejsan, min dag har inte varit nå vidare vaknade klockan ett och då var det bara att byta om till träningskläder för fotbollsträningen började halv två, ingen 94a var där och enligt mitt tycke sög träningen och det var svinkallt.. Som ni kanske märker är jag ingen som brinner för fotboll direkt hehe.

När jag kom hem var det bara att börja med HK-arbetet och nu är jag heltklar.. Hah ja, det där var ett skämt jag har mycket kvar och måste nog jobba lika hårt om inte ännu hårdare varje dag framöver för att bli klar till på Fredag. kylkyl

För en liten stund sen beställde jag en klänning från Nelly, förhoppningsvis passar den bra så den få bli min examensklänning:D





Tagga skolavslutning!

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0