jassi

Nu sitter jag här framför datorn, och vad för nyttigheter har jag gjort ikväll då? hmm, ätit, legat i soffan, sovit, ätit lite till, sett Tv.. Fast faktiskt har jag skrivit en bokreccension också även om jag inte ens läst ut boken helt men, så det känns ändå skönt.

Det känns så tråkigt att inte ha något att se framemot på dagarna, det är ju sånt som gör att man orkar kliva upp på morgonen.. Ja, jag har inte missat att det är examen om typ fyra veckor men det känns lite för länge kvar.
Vet inte riktigt hur jag ska klara av dessa veckor? Men jag antar att jag inte är den enda som är less, konstigt vore ju faktiskt det.

- - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - -- - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -



                                                                 I call it Happiness<3 ^^


//Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja typ ;)

2010-05-24 @ 21:54:10
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0