en ledig dag

vaknade vid tio i morse och tänkte: "NU GÖR JAG NÅGOT AV DENNA DAG". Somnar om två sekunder senare, drömmer att jag sover inne på konsum. vaknar till av att mamma ringer men skiter i att svara. vänder mig om och inser att jan ännu en gång har lyckats somna med datorn på. vaknar till när klcokan visa halv ett och inser att det inte blir något av denna dagen endå.

Men nu sitter jag och skriver med lisa på msn och det låter som att vi ska träna nu om 15 minuter så det är nog bara att sätta fart. efter det blir det att ta tag i mina måsten. vilket bland annat innefattar:

*se serien jag laddade hem igår
*fara till mormor och be hon lära mig sticka
*fara till mina min kusin och lära mig lägga i säng barn
*fortsätta med att sortera alla mina bilder så jag kan framkalla



//anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0