bara för att det är lördag

gooood morgon solprickar! det ryktas lördag idag. inte illa så länge man är ledig. huset blev just tomt och jag funderar på vad denna dag bjuder på. kanske blir det att fara ut och springa, sen ta och göra lite läxa och till sist kanske ta en prommenad. ELLER så stannar jag inne, ligger i soffan framför massor med repriser och lever livet till kl 18.00. Åh, jag gissar på det andra alternativet.

HUR det än är så hade jag det riktigt trevligt igår med god mat, mycke snack, lite kort och film. om jag inte gissar helt fel så lägger nog matilda ut någon bild från kvällen senare. vi hörs och ses! // anki



Slänger in en bild på SPSK1. lånad från Paulinas fb.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0