1 April

Imorse fick jag ett samtal av Anki. Hon säger att det varit inbrott på skolan och att man inte får vara där (Anki som inte hade sovmorgon var redan på skolan). Jaha tänker jag, hemmadag idag då.. Sen frågar hon vilket datum det är idag, "första, andra, näe första!" säger jag.. Det hade fortfarande inte kopplat för mig, inte ens när jag berättade för henne vilken månad det var.. Måste nästan medge att jag blev en aning ägd där.

Efter en hel del velande om vi skulle in och se bio ikv eller inte, bestämde vi oss tillsist att vi bara ska umgås hemma hos Jenka ist. Jag som redan hade duschat och donat på känner nu att endast lite häng hos Jenka är jag alldeles för onödigt fräsch för hehe, men det får gå ändå :D
 



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0