Hej

Kan ni gissa vad jag hittade i min väska när jag kom hem från skolan?? JO, mitt ena kursvalspapper som skulle vara inlämnat idag. Det konstiga är bara att jag lämnade ju in dom dag, men sen saknades ju mitt Sv-ordkunskapshäfte i min väska så då kunde jag alltså väldigt snabbt räkna ut att jag har lämnat in det häftet istället för kursvalspapperet. Klyftigt Matilda, mycket... vad händer nu då? Slipper jag läsa dessa kurser i tvåan då eller, hehe.

Förövrigt har det varit en skrattig dag idag, vet inte riktigt varför men det mesta har varit så roligt att det har förtjänat sig ett skratt, rätt lustigt ändå.


Gladaste bilden jag kunde hitta för tillfället.

//Matilda

Kommentarer
Postat av: syon

sen så var det ju inte ditt ordkunskapshäfte utan en mycket fin saga du hade lämnat in:P:P:P

2011-04-07 @ 17:24:07
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0