Lördag

Min fredagmorgon började med att jag försov mig, han nätt och jämt med bilen till stan, glömde mitt pass och fick inte hämta mitt nya sen skulle självfallet skomakarn ha stängt.. Tur jag har en god arbetskamrat som kom med mitt gamla pass så nu är det nya iallafall fixat!
På afton åkte vi iväg till fiskis för att umgås med torvarbetarna. Konstiga men för det mesta trevliga filurer det där. Johan hamnade i dumstruten och vi andra dansade till dansbandslåtar (?) och ronny och ragge.. hehe.
Idag har jag gjort absolut så lite så möjligt. Hälsade på nicko på jobbet och ikväll är jag bjuden till andersson på middag!
Trevlig lördag då allesammans!
//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0