Sommarkväll

För en gångs skull så har en dag i kom.parken dokumenteras med finfina bilder. Vi började dagen med att ha "liten och stor" men tyvärr kom det ingen.. Istället bestämde vi oss för att fylla lillpoolen med kallvatten så vi har något att busa på med imorgon. Självfallet var någon tvungen att testa den och denna gång fick matilda bli offret. Efter det for vi ner på försammlingshemmet och bakade bullar i mängder.
*
Efter ett hårt 8 timmars pass satt jag mig på moppen och brummade ut till nabben, där blev jag uppplockad med båten och sen åkte vi ut på en liten tur på sjön. Nu har jag just kommit hem, svalt middagen bestående av mackor och ska strax krypa under täcket. Imorgon tänkte jag nämligen stiga upp innan skammen hinn sko sig, hehe
*
//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0