dumma dumma busstidtabell

Igår vaknade vi upp i Nickos stuga, vi tog oss till konsum och sedan hem till mig för äta lunch tillsammans ute på altan. Efter att Anki Jenka och Nicko kvävt en geting var tog vi farväl av Anki och Jenka som just nu gör allt annat än att klaga antar jag. Igårkväll blev det kräftätande i stugan med släkten.
Denna dag.. Började dåligt, stod och väntade på bussen till stan i typ tjugo min som aldrig kom. När jag kom hem och kollade busstider IGEN insåg jag vilken klant jag är. Så hade det inte varit för det hade jag varit i stan med Nicko och Lisa vid det här laget.. Får ta en senare buss, kul.
"Tvillingarna"
Du bör hålla ditt program så flexibelt att du utan större besvär kan klara de ändringar som troligen blir nödvändiga.
Stämmer inte horoskopet i norran så säg!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0