Tänk om livet hade varit problemfritt

Jag är så less less less less less less på vinter, när man måste gå omkring i tjocka tunga kläder, vara blek, aldrig få använda t-shirt, frysa, ha statiskt hår, aldrig känna sig fräsch påriktigt, måste använda fula tjocka sockar och långkalsonger varje dag, aldrig kunna smsa utomhus, orkar inte gå till kisoken, känner sig inte pigg fullt ut, kan aldrig umgås ute på kvällarna, inte njuta av livet på samma sätt, ja, listan kan göras lång.
Känner att det här börjar bli en klagoblogg från min sida, sorry men jag antar att jag är nere i en liten "svacka", sådant händer ju alla människor ibland.
Nu ska jag fortsätta min kväll med en varm dusch, och sen bara ta det lugnt.. Förvånade? ;)




//Matilda

Kommentarer
Postat av: lowa

Håller med dig helt!

2011-02-16 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0