värdefulla bilder

Ska alldeles strax lägga över ALLA mina bilder på den bärbara hårdisken detta gör jag nu för att inte få VÄRLDENS vredesutbrott då datorn kraschar, vilket jag förmodar att den kommer göra inom kort med tanke på hur den beter sig. Halva ens liv finns ju typ på bilder så det vore så fruktansvärt att jag nästan inte vågar tänka tanken på att allt skulle försvinna. Så att lägga över bilderna gör jag alldels rätt i även om det nog kommer ta sin tid.


Säger Godnatt med denna gamla men ack så vackra bild från konfalägret hehe..

//Matilda


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

åh gud vad alla är olik sig!

2011-02-22 @ 21:10:57
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0