Tisdag

Inför denna långhelg slår det kullerbyttor i mitt huvud och det har varit väldigt svårt eftersom det är planer hit och dit. Men jag hoppas att allt ska lösa sig, nästan iaf. Ikväll har man hunnit med att vara på möte på församlingshemmet och varit åskådare på två fotbollsmatcher. Känns lite som att det finns läge för att göra denna kväll till en tidigkväll.. Får se hur det blir med det.
Vill även tillägga att jag, Matilda Olsson fått VG i engelska A, jag skrattade av häpnad när jag fick beskedet, men jag klagar ju inte direkt!
//Matilda

Kommentarer
Postat av: alicia

Får lov imorgon så skulle kunna fara hem då! Men då är det de att Niclas tar studenten så måste stanna här nästa vecka också! Lite drygt... Men nån gång om två veckor kommer jag hem :)

2011-05-31 @ 22:29:14
URL: http://alicialindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0