Ankan

Tjenna!
Har varit hos Frida ikväll med en massa polare, vi gjorde inte så mycke utöver det vanliga hehe, men det är alltid trevligt.
Nu är det väl bara att tagga till matchen imorron, mot fromheden, dom tar vi lätt!

Som kanske dom flesta vet så tycker anki inte om att bli kallad ankan, ja jag tror faktiskt att jag skippar att berätta vilka konsekvenser som blir om kan kallar henne det. Men så hittade jag den här fina bilden, på anki och just en anka. Hon kan väl ändå inte blir sur för det med, hursomhelst ser det iallafall ut som om hon tycker om den där ankan ganska mycke:]


Vi hörs imorron, Gonatt // Matilda


Kommentarer
Postat av: jenka

hahaha hon kmr döda dej :P



älskar dej, kmr på begravningen...om jag orkar

2009-08-14 @ 00:53:09
Postat av: Anonym

hahahaha :D

2009-08-14 @ 01:04:28
URL: http://pakis.blogg.se/
Postat av: mtk anonym

2009-08-14 @ 09:31:43
Postat av: Frida

som sagt som anki säger hämden är ljuv : du kommer inte leva länge till ;) <3

2009-08-14 @ 22:40:10
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0