torsdag

hej, sitter här nyvaken, vart väckt av syster som btw flyger till varmare bräddgrader redan i morron. och gissa vem som är avis? men när jag tar studenten, då far jag oxå!

nog snackat om det, idag blir nog en ganska lugn dag, ska försöka läsa lite ur min bok som för i övrit heter asyl, vågar dock inte läsa den på kvällen för att den är så hemsk, haha. Sen så ska jag även försöka att baka, men de är ju inte riktigt min starka sidan , vi får se hur de går.

nae, nu ska jag dra, hittar inte åt mina bilder på datorn, så de får bli en annan dag.
//anki


Kommentarer
Postat av: Anonym

Baka på jag vill ha nått gott innan jag åker!=) Då kanske du får en liten överraskning när jag kommer hem igen;)....och du kan gllömma allt som är mitt när jag är borta! tex. den här fina datorn, min tv, garderoben, sängen, rummet..... ja ALLT! :D

2009-08-20 @ 13:03:45
URL: http://madeleneandersson.blogspot.com
Postat av: Emanuel Nilhzon

Ni är med i veckans blogg :D

2009-08-21 @ 01:29:31
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0