innebandy

hejsan! idag har den årliga innebandycupen ägt rum på skolan. för våran klass gick det bra, vi vann, en av matcherna och det tackar vi för. annars flöt det på som vanligt och 8b (?) vann iaf hela altet, till och med mot lärarna!

Kvällen har bestått av träning, käk och softning framför andra avenyn som jag gett upp att följa för länge sen, men jag tror de är beroendeframkallande! illa. .  imorgon blir det andra bullar med dansträningsschema. hoppas det blir det hela dagen.

nu ska jag gå och värma lite choklad och sen mysa framför tvn. hade bra alla där ute i stugorna och kom i håg tomten, jag vill ha en riktig jul! //anki

har bigsis dator och därmed ännu ett inlägg utan bild:(


Kommentarer
Postat av: Lowa

SV: haha:P



ta med kamerna imorgon så vi kan fota lite "backstage" när vi sminkar oss :D

2009-12-16 @ 18:00:15
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0