julen är här!

hej, idag är det den första december och det nedräkningen har börjat. det är bara 28 dagar kvar till jag, självaste anki, kör moppe lagligt! det är även 23 ynka dagar kvat till julafton, men care? haha dagen har flytit på som vanligt och matilda ramlade inte när vi passerade sexornas och åttornas korridor. jag kan även äntligen meddela att julstämmingen har kommit hand i hand med snön, det gillas!

Ikväll blir det att dra till jenka och hitta på massa bus, jag tyckte hon snackade om att leka på hala fläckar ute i snön och de kmr troligen sluta illa. en annan sak som också slutade illa var när jag skulle tolka med bobben bakom skoter och styret lossnade, haha de vart lite blött ^^ //anki

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0