kall skola

Hejsan alla, nu är det Matilda som skriver igen hoppas ni inte börjar tröttna på lilla mig för det är nämligen så att Ankis dator har typ kraschat för ett tag sen så det kan bli lite små problem för henne att uppdatera sig men får väl se om den fixar sig snart.

Idag hade vi iallafall SO prov gud vad skönt att ha gjort bort det!
Nu är det bara NO provet som jag int fatta nå av kvar, ändå skönt att bara behöva tänka på en sak.

Men är jävulst less på skolan som jag tror dom flesta är, såhär såg det ut i Fredags:



Jajemen vi ligger med jackor och fryser i den iskalla korridoren och är alldeles utmattade, så det skulle inte sitta helt fel med lov nu.

Ska typ gå å lägga mig nu, tagga morgondagen, not.
Menmen vi hörs ha det bra alla:) 
//Supermuttan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0