Lördag kväll

Tja alla!
Det ända jag har gjort idag är att tjocka mig med julbord.

Sen så har kvällen spenderats hos Lowa med järngänget - frida + Alle och JP.
Det var najs, fick se en massa gamla filmer som Lowas pappa spelat in sen äldre dar, kan väl inte påstå att han var speciellt bra på att filma tex hade han filmat en gammal fotbolls match då han endast fått med våra huvuden dock inte mitt (Ni kanske kan räkna ut varför).  
Hon visade även hennes första låtinspelning. cuuuuute!:D

Tagga lilla julafton imorrn tjejer!
  
förra året^^

Nu tänker jag göra som Anki, krypa ner i sängen med bärbara och se ett avsnitt av paradise hotel!
Btw så hälsar Anki:D

Godnatt//Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0