tankarna flyger omkring

åh, jag bli så jävla sur på den här datorn, eller på alla våra datorer igentligen. dom får damp dirr jag öppnar typ mer än ett fönster men nu verkar de ju funka!

idag är de första dagen på lovet och det känns faktist hur härligt som helst! jag njuter. nu på lovet ska jag bara slappa och umgås med världens bästa vänner! det är förhoppningsvis så kvällen kmr se ut oxå, om vi bara fixar nån stans att vara men de verkar trögt. de är ju inte så himla många föräldrar som far bort så här kort tid innan julafton.

annars så flyter livet på som vanligt här i stugorna och man börja märka vilken underbar klass man har, saknar typ alla redan. . //anki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0