tjuvar och banditer!

hejsan alla snygga och ni andra också förståss. idag har vi haft lite dansträning och tro det eller ej men våran dans har både en början och ett slut! Vi hann men lite mengelska idag också, det var tydligen nån töntig blandning mellan engeslka och matte där jag och muttan söög. det var tur att vi hade annie i våran grupp som gjorde att vi klarade lite iaf. 

efter skolan fick jag tydligen uppdraget att titta ut genom fönstet då och då efter som att gatan har haft påhälsning av tjuvar i veckan. Asså seriöst, jag tycker att det börjar bli väldigt läskigt nu!

ikväll så blir det nog att titta vidare på lite andra avenyn och sen såklart att tagga morgondagen med både dansuppvisning och volleybollmatch mot lärarna. valde ju faktist att delta i den så jag hoppas jag inte skämmer ut mej totalt! ha det bra tills vi hörs igen //anki



här har ni en passande (?) bild på favvobloggerskorna, finklädda å allt! njut

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja det var fint:P



haha tack <3

2009-12-16 @ 18:58:27
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0