sommar och sol

Hej förlåt för dålig uppdatering.

Men jag kan ju berätta lite kortfattat vad vi har gjort.
I Fredags blev det väl inte riktigt som vi hade tänkt oss, den filmen vi skulle se funkade inte, så vi blev ledsna:( men vi gick ut och gjorde annat bus istället.

Igår så var vi några hos Frida, vi satt och snacka tjejsnack och sånt, sen drog vi ut och träffa några typ, kan väl inte påstå att det var någon höjdarkväll precis, menmen det funka absolut.

Idag har jag vågat mig på lite plugg, ja rena tortyren faktiskt Skulle börja på med den dära MVG uppgiften, den kan ju ba gå och dö, så då kan ni ju fatta hur det gick för mig att göra den? 
När vi ändå är inne på sånt tråkigt samtalsämne kan jag väl berätta hur taggad jag är inför skola imorrn, äntligen gud va denna vecka har gått sakta! Nä antagligen skämtar jag, fyfan för skola behöver jag säga något mer?
Fast imorrn ska vi till john bauer och höra om olika linjer och sådär, det kan ju ändå vara bra. 

Nu önskar jag att det var typ 30+ ute och man bara kunde slänga sig i det svalkande vattnet på långnäset eller ligga och steka i solen på altan<3
 
Eller varför inte på en stickig gräsig åker i Hjoggböle?


Aja man kan alltid drömma sig bort..
Ha en bra fortsatt kväll och morgondag vi hörs!
puss//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0