fredagkväll

Heej!
Jag är jävligt trött så jag hade tänkt att sova men först kan jag ju ta och berätta kvällen lite kortfattat
Först va jag och girlsen här vi såg på tv drog på kiosken och så, sen ville naturligtvis fler komma och hälsa på oss, så det var väl bara att släppa in dom haha sen gick vi ut ett tag sen pallrade vi oss faktiskt till ug hah där hade vi disco(H) sen när vi inte fick vara där längre var vi ute lite till sen for dom tappra kämparna som lyckades hålla sig kvar under kvällens gång till lison och käka frukt.
Och nu så ligger jag här i min egen säng med bärbara datorn, det är chill.


Här får ni en liten bild, på dom här förtjusande bloggerskorna:)


Nä, nu ska jag sova så gott,vi hörs godnatt! //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0