julgran och thailandsresa

tja, nu är de lördagkväll och kasslerknyterna har just landat i magen. idag har det varit en julgranshuggningsdag i västby och vad är bättre än de? inte mycket. blev just mål för skellefteå också hörde jag, haha de är svårt att missa i vårt hus. 

aja ikväll kanske jag ska till matilda och prata av mej lite, de behövs. det var ju lite planerat att sova hos nicko i helgen tsm med hon och matilda men annat hände så ikväll blir de nog såhär. de dugeer de med!

sen vill jag även medela att vår kära vän lisa har övergett oss. hon har nämligen lämnat sverige och flygit vidare till thailand. jag är INTE avis! dock kommer vi att sakna dej!



ha en bra lördagskväll //anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0