Onsdag

Hej på er!
Idag på skolan har vi väl inte gjort något utöver det vanliga.. Tror jag iallafall, sista lektionen på onsdagar är ju idrott så vi har väl planerat niornas dans, ja det går lite frammåt iallafall men hur det kommer sluta har jag faktiskt ingen aning om.. Är ju lite svårt att få något gjort när vissa inte är så engagerade och sammarbetsvilliga och beter sig som små bebisar (nämner inga namn) hah, ska inte vara så dum mot mina kära klasskamrater det är ju faktiskt bara det här året man har kvar med dem, så man måste ju göra det så trevligt som möjligt. 
Menmen dansen kommer säkert äga tillslut ändå, eheh:) 

Ikväll ska vi till Lowa vad vi ska göra där vet jag faktiskt inte riktigt men blir säkert trevligt.
Är ju så skönt nu när man int har nån läxa den här veckan, eller jo iofs vi har ju franska glosor men det är int så många. 
Slänger in en bild på mina kära vänner som jag kommer träffa på även denna kväll!

 

Vi hörs sen pusspuss//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0