torsdag, redan ?

tja, nu är det torsdag och det va i måndags jag skrev sist om jag minns rätt? de känns typ som om det var igår så man hinner inte med någon updatering+ att alla dagar ser typ lika ut. de är uppstigning, skola, läxa, sova och de känns inte så värt att skriva. men då idag så hände ju någontig annat, vi for nämligen på nordanå teatern hela nian och såg på en dansuppvisning. den sög och jag fattar inte hur nån ens kunde skratta åt de? jag menar de va ju typ pinsamt för dom som uppträdde för att de va så dåligt , haha.

ikväll har de bara varit de där som jag änn en gång kallar lärarnas förstöring av elevernas fritid, men i morron så är de väll över för helgen hoppas jag. ni får ta och hade bra tills vi syns igen, hockey lockar.

//anki



haha minns ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0